2012. augusztus 12., vasárnap

kicsi K.O.

Nos, ha be kell majd írni a terheskiskönyvbe az első magzatmozgást és eddig ugye bizonytalan voltam, h. Ő muriskodik-e odabent (dehogy voltam bizonytalan, tudtam már a kezdetektől), akkor a ma, azaz aug. 12. 10:37 perc azt hiszem egy hatalmas bizonyíték arra, h. dübörög ezerrel a kis Életem. Feküdtem a tv előtt és már hetek óta nem bírom, h. a kezem ne vándoroljon olykor-olykor a hasamhoz. Éppen hogy rajta volt, nem nyomtam, csak pihentettem a pocin és egymás után két "hatalmasat" rúgott Picurka, egyértelműen tudtomra adva, h. igenis ott van Ő, ahol lennie kell:-) Valószínűleg ha nincs ott a kezem, akkor is megérzem már csak úgy szimplán.
Természetesen átszóltam Milunak a másik szobába, rohant, h. ő is az élmény részese lehessen, de neki még nem akart megmutatkozni. Hiába, már most felismeri az anyukáját, apával majd később haverkodik:-) 
Jaj nagyon szeretlek icipici Prüntyőke!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése