2012. június 21., csütörtök

Hő(sies)ség

Amilyen jól bírtam régebben a meleget, most pont annyira nem tudom akceptálni... minden bajom van tőle és már rosszul vagyok, ha arra gondolok, hogy egy ruhateregetésre is ki kel kényszerülnöm a bejárati ajtó elé. 
De most épp egy hatalmas dinnyeszelettel próbálom hűsíteni magam, úgyhogy picit kellemesebb. 
Nemrég jöttem haza a védőnőmtől, akinél hivatalosan is lejelentkeztem és megkaptam életem 2. várandós kiskönyvét. Aranyos volt, ő is és a háziorvosom is biztattak, h. ezúttal minden rendben lesz, csak higgyek benne és ne tántorítson el semmi a pozitív gondolkodástól. A múlt is szóba került, h. mi miért történhetett, de én mostmár végleg le akarom azt a korszakot zárni és az élő, apró kis embrióm (akit nemsokára magzatnak nevezek végre, növekedünk ám:-)) irányába terelni a figyelmemet, gondolataimat. 
Holnap vizsgázom angolból, de... kaptam kismamacsomagot a védőnőmtől és hát... sokkal nagyobb kedvvel lapozgatom a babavárós magazinokat, kiskönyveket, mintsem jelentéktelen vizsgám körül járjon az eszem. Tojok rá. Hátha szerencsém lesz.
Éjszaka kicsit fájdogált a hasam, de biztos ez a szörnyű idő is közrejátszott, meg talán nem kellett volna annyi Maoam olvadósrágót és gumicukrot enni az este folyamán. De annyira kívántam. Tudom, nem a legegészségesebb, de nem bírtam ellenállni... kezdem megint egyre jobban kívánni az édességet, ami nem jó... Félek, hogy majd ha megszületik Picurka és már ehet nyalánkságokat is, el fogom tüntetni előle... de nem úgy, hogy eldugom, hanem én eszem meg helyette... és majd büszkén mondom másoknak, hogy nálunk nincs otthon nasi, ügyelek gyermekem egészségére:-)
Más: Milu rendületlenül küzd a fürdővel, még 1-2 nap és K.O. lesz az ellenfélnek, mert a drágám győz. Már alig várom, h. itthon zuhanyozzunk!
Maszatot (a kutyánkat) is alig látom, levonul a pincébe hűsölni és csak órák múlva jön elő. 
Most lepihenek és olvasgatok picit.
10. hét:
http://www.pampers.hu/hu_HU/pregnancy-calendar/week/10#your-baby

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése