2012. december 5., szerda

33. De szép szám:-)

A 3-as szám a kedvencem. Ebből most duplán van és remélem szerencsét is hoz. A szerencse annyi volna, hogy még bírom egy darabig. Vagyis Kislányunk bírja még odabent. Pár hetet kell már csak. Míg tényleg be nem töltjük a 36 hetet, össze nem rámoljuk a lakást, meg nem veszünk mindent. Utána jöhet Babóca.
Csütörtök: D.e. Barcika, mert vettünk egy nagy szekrényt az előszobába a Jysk-ben. A Pepitában kókuszmatrac, lepedő, 1-2 apróság. Siettünk haza, mert eleve fél12-kor indultunk el (Milán szüleinek a kombi Opeljával, hogy beférjen a bútor) és 3/4 3-ra időpontom volt a háziorvosnál. Lajos bácsival (apósom) mentem le, mert ő is íratott gyógyszert. Felhozódott a Rub.-kálvária és a háziorvosom is megnyugtatott ezzel kapcsolatban. Kb. ugyanazt mondta el, mint az infektológus a Semmelweisben.
Közben anya is intézkedett, egy volt oszt. társa védőnő és utánanézett az archívumban, h. kaphattam-e védőoltást. Persze pont arról nem volt semmiféle dokumentáció, de anya nem adta fel. Megkérdezte 1-2 ismerősét, akikről tudta, h. a gyerekekik szintén 80 őszén születtek és hála istennek mindegyiknél ott van az oltási kiskönyvben a védő vakcina bejegyezve, igaz kisiskolás korban. Mostmár tényleg meg kell nyugodnom.
Ja igen, én is magánakcióba kezdtem ezügyben, mert írtam a TV2-n futó 9 hónap c. műsorba Czeizel professzornak egy e-mailt, felvázolva a történetet és jött is válasz, hogy adjak meg egy tel. számot, mert a prof. személyesen szeretne válaszolni a kérdésemre. Ez mit ad??? Nagyon durva sztem. Örültem is, meg nem is, h. fel fog majd hívni az ország 1. számú genetikusa. Milyen hírt akar velem személyesen közölni???
Péntek: d.e. hívtak a  műsortól, h. a jövő héten tud majd keresni a prof. úr, majd még csörögnek, h. kb. mikor.
Még aznap telefonált a kis barátnőm, aki sérelmezte h. hanyagolom, beszéltünk vagy 1,5 órát úgy, hogy közben én is visszahívtam. Aranyos volt. Neki már van egy kis csemetéje mondta ha bármiben segíthet, csak keressem. Ő egyébként biosz-kémia szakos.
D.u. jött másik b.nőm, Réka. Jó volt beszélgetni vele is, sok mindenen túl van...
Szombat: bekocsikáztam Barcikára, Clexane injekció miatt, a gyógyszertárban a nő közölte, h. jó híre van. Én meg el is hittem. Az orvosi pecsét hiányzott a receptről, de rendes volt, mert a 3 helyett 1 dobozzal ideadott a Clexaneból és mondta, hogy jövő héten menjek vissza a lepecsételt recepttel. A Jysknél dobozokat válogattam, hogy azokba a kartonokba tudjam majd tenni a kimosott ruhácskákat, babakiegészítőket, mert a szobában lévő szekrényt is át kell majd rendezni meg ugye az egész szobát. De közben  akarom a Pici cuccait is pakolászni. Aztán következett nagy gyorsan a Penny, Dm, Rossmann, anyáék, mama - előtte telefonáltam neki, hogy otthon van-e, mert nem akartam felcaplatni a 3.-ra feleslegesen. Nem vette fel, kiderült a temetőn volt. Most is elkerültük egymást.
D.u. 2 körül haza, sütit készítettem a vendégeknek Heniéknek, ez egy új recept, ami kering a facebook-on, de mindenkinek ajánlom, mert nem kell sütni és elrontani sem lehet és ami a leglényegesebb: mennyeien finom! Kinézetre sem egy utolsó látvány, de az íze mindannyiunkat meglepett. Nem a legolcsóbb desszert, de a siker elmaradhatatlan utána! Ajánlom mindenkinek!
Magdi! Ez még picivel jobb, mint a kakaós csiga! (Bocs, Hencsikém:-))
Íme:
És a recept:
BOSZORKÁNY MÁGLYA
Hozzávalók:
- 16 db babapiskóta (én kb. 40 db-ot, vagyis 2 csomagot használtam fel, mert éreztem, hogy a 16 db kevés lesz)
- 3 dl tej (a piskótamennyiség növelése miatt kb. fél liter tej lett belőle)
- ízlés szerint vaníliáscukor és porcukor (2 csomag van. cuk., kb. 1kanál porcuk., mert a tejszín úgyis édes)
- 25 dkg gesztenye massza (a babapiskóta mennyiségének növelése NEM igényelt több gesztenyepürét véleményem szerint)
- cukrozott tejszínhab (én fél literes Hulala-t vertem fel, de a 16 db-os piskótás változathoz szerintem elég a 2,5 dl-es is)
- 1 tábla étcsokoládé (tortabevonót olvasztottam fel, kis tejjel hígítottam)
Elkészítés:
A tejet meglangyosítjuk, a vanília cukrot és a porcukrot beletesszük. A cukros tejbe belemártogatjuk a babapiskótákat és egy jénai tál aljára pakoljuk őket. Majd gesztenye masszát reszelünk rájuk. A csokit megolvasztjuk és elfelezzük. Az egyik felét hígítjuk egy kis tejjel, úgy hogy öntetsűrűségű legyen (én az egész olvasztott csokit a tetejére tettem). Ezzel a csokiöntettel meglocsoljuk a gesztenyés réteget. (én erre rá még babapiskótákat raktam és azt is meglocsoltam a langyos tejjel). Majd cukros tejszínhabot kenünk rá. A tetejét elsimítjuk és a maradék olvasztott csokival díszítjük!
Isteni finom! :)
Jó étvágyat hozzá!
Amint elkészültem a sütivel, pihiztem egy órácskát, mert a szervezetem jelzett, hogy jó volna kicsit lenyugodni az egész napos szaladgálás után. Hencsiék fél 6 körül jöttek, még mindig hozott dolgokat: kismamifelsőt, játszószőnyeget, csörgőket (Zizi választotta ki). Nagyon jó volt, sütöttünk pizzát közösen, h. végre lássam mi a hiba, meg is lett: 2-es helyett 6-os fokozaton sütöttem én, így a tésztának valószínűleg nem volt ideje újból megkelni... egy tepsi majdnem kevés lett 5-ünknek, olyan hirtelen el is fogyott, hogy mire észbe kaptunk, már fényképet csak az üres tányérokról tudtunk volna csinálni...  Utána desszert, a fiúk már jól voltak, mert a vacsora várása közben pálesz és sör is legurult a torkukon. Zizi amennyire várta a pizzát, olyan keveset evett belőle!:-) Biztos a chips-szel már eltelt előtte.
Nagyon kis édes volt, mint mindig, mesét nézett, eljátszott a legójával, majd megkértem, hogy mondjon már egy verset vagy énekeljen valamit. Nem volt szégyenlős, mert a Katicabogáj c. verset szépen elszavalta, és a Micimackót elénekelte. Az én szememből még a könny is kicsordult, annyira kis aranyos volt. Kicsit mintha a saját csemetémet láttam volna már benne, remélem Maja is ilyen kis talpraesett és ügyes lesz.
Képek:
Zizi szaval
Anya és lánya!
A család
Olyan szépek!
Zizi egyem meg de édes!

Milu és Pisti belangyosodtak egy pillanatra...

Kismamaként még jobban szeretnek:-)

Nem tudom itt Milu mire gondolhatott:-O
Hárman

Kicsi szívünk!
Mutogatták kié mekkora...:-)
Vasárnap: Kiscsibénk be volt indulva szinte egész nap. Úgy imádom, mikor mozog odabent és csikiz:-) Reggel erőt vettem magamon és elmosogattam az előző esti koszos edényeket. Nagy kaját nem csináltam, egy kis gyümölcslevesre éheztem, Milu meg a szokásos rizs csirkehússal-napját tartotta. Már kb. 1 hete. Ez valami szálkásító program étrendje, bár a sportolás egyenlőre még várat magára, de az étrendjén már változtatott. A cigiről való hirtelen leállás, leszokás (már 1 éve nem szívja!!! olyan büszke vagyok rá!) megtette a hatását. És amúgy rettenetesen kitartóan csinálja, kenyeret, búzalisztből készült ételeket egyáltalán nem eszik, csak vizet iszik, édesség nuku. Már - ha a mérlegünk jó - 4 kilótól meg is szabadult 1 hét alatt. Irigylem a kitartását. Igaz szombaton bűnözött kicsit, de ki tudna ellenállni a frissen sült, minden jóval megpakolt pizzának és a tejszínhabos-gesztenyepürés desszertnek?
Délután ráadásul anyósomék jöttek át, megleptek egy kis mikuláscsomaggal minket. Persze szabadkoztam, hogy 30 évesen nem kell ez már nekünk, de röhögtünk egy nagyot, mikor alighogy megkaptuk, bontottuk is ki Miluval, hogy vajon milyen finomságok vannak benne:-) 
Este még kitakarítottam 1-2 konyhaszekrényt, átrendeztem ezt-azt, ki is dobáltam pár felesleges holmit. 
Hétfő: reggel Miluhoz bújtam és Kiscsibénk is megmutatta, hogy jelen van. Nevettünk rajta, mert már szinte egy falon keresztül is meg lehetne érezni, olyan erőteljes a Picink. Délelőtt kicsit lomoltam a konyhában, majd fél 12 körül felkocsikáztam Horvátra, h. a Clexane recept elmaradt pecsétjét megkapjam. Vittem vizeletet is, mert a védőnő elvileg 12 körül ott volt. De mégsem. Az egyik asszisztens hölgy viszont szerencsére készségesen megnézte a vizeletet, teljesen negatív.
Egész nap olyan szinten húzta a hasamat a gravitáció, hogy csak feküdni volt jó. Nyillalást is éreztem a hüvelyben többször is, de fekvésre az is szűnt (ezek már lehet, h. valamiféle jóslófájások lehetnek?). Mikor hazaértem, picit pihentem, Milu közben lefestette a bejárati ajtót  kívülről is, olyan szép lett!
Ezt követően beszaladtunk Barcikára, venni kellett egy porszívót, festéket a folyosóra és kisszobára, ki kellett váltani a receptet és a Bababoltban is néztük hoztak-e ágyneműt. De nem. Tiszta gagyi. Alig van ott valami. Csomó mindenre, amire szükség lett volna, azt mondta a csaj, h. nincs, nem tartanak, majd ha mennek áruért... az ágyneműt is már múlt hét péntekre ígérték és semmi.
Hazafelé beszaladtunk Editke néniékhez, mert ő kedden megy be a megyei kórházba, egy újabb kisműtétre a bokája miatt. Kicsit izgult szegény. De minden rendben lesz, hamar regenerálódik ő, erős asszony.
Közben hívtak a 9 hónaptól, hogy Czeizel prof. csütörtökön 5 óra körül fog keresni!!!
Délután olvasgattam, ettem és Magdi barátnőmmel beszéltem telefonon estefelé nem kevesebb, mint 1,5 órát! Olyan jó volt!
Milu ment éjszakára, egyedül maradtam...
Kedd: reggel Milukám álmosan jött haza, mert éjjel meló volt, le is feküdt, fél1-ig húzta a lóbőrt. Én nekiveselkedtem újra a konyhabútornak, de 1-2 szekrénynél többet nem bírok egyszerre megcsinálni, utána pihennem kell. Mindegy, lassan, de haladok.
Jaj, el is felejtettem írni, h. valamelyik nap egy volt tanítványom üzent facebook-on, hogy beszélhetne-e velem személyesen pár perc erejéig valamelyik reggel, mikor megyek dolgozni. Mondtam neki, h. ez nem fog menni, mert táppénzen vagyok. Így kénytelen volt a közösségi oldalon közölni velem, h. az osztály nevében szeretettel meghív a szalagavatójukra (Irinyi!) december 7-én. Nagyon jól esett, hogy nem feledkeztek meg rólam, pedig utoljára 2 éve találkoztam velük. Írtam neki, hogy ha állapotom engedi, ott leszek pénteken! És eddig úgy tervezem, hogy elmegyek. Annyira imádtam azt a sulit, a gyerekeket, a kollégákat... jó lenne újra találkozni mindenkivel. Ha nem is az egész műsort nézem meg, legalább a szalagtűzésüket. És ami amúgy meg tök gáz (bár nem emlékszem tavalyról, h. jelenlegi iskolámban mi a szokás), mostani munkahelyemen is van végzős osztály, akiknek igaz csak szakmai németet tanítottam, de a kutya nem hívott meg az ő szalagavatójukra. Mondjuk nem is mentem volna valószínűleg:-) A lábam be nem tettem a suliba, mióta táppénzen vagyok (leginkább egy utálatos "ember" miatt). Drága Anyucim intéz nekem mindent.
Anyósom bement a kórházba, szerdán fogják műteni. Drukkolunk neki!
Kiscsillagunk elég jó kis pihizős napot tartott, el volt csendesedve.  Estére beindult. Imádom!
Este Milu szintén elment éjszakára dolgozni, én meg úgy gondoltam ideje már szüléssel kapcsolatos információkat olvasni. De mivel vizuális típus vagyok elkeveredtem a youtube-ra és ott néztem szülésvideókat... :-) Hát, meg is tette a hatását, mert éjszaka arra ébredtem, hogy sikítok álmomban.  Mintha már a szülőszobán lettem volna és el voltam kábulva, Milu mellettem, megijedt, de a szülésznő, orvos mintha észre sem vették volna. Furcsa volt az egész. :-)
Szerda: Reggel hívtam a dokimat még az októberi cervix-tenyésztés eredménye miatt, szerencsére minden oké, megkérdeztem, hogy mi a teljes neve az Ica szülésznőnek. Merthogy beszéltük Milánnal, h. szeretnénk fogadni valakit.
Délelőtt sütöttem pizzát, nagyon jól sikerült a sütő kettes fokozatán, így utána még pihe-puha mézeskockát is csináltam, ami szintén gyönyörűen feljött ezúttal. Gondoltam arra is, hogy Editke néninek küldök be a finomságokból. Após már elment 12 előtt, de Zsuzsáék is szándékozták meglátogatni anyósomat, így velük küldtem be az ennivalót.
Edit barátnőmmel is beszéltem, lehet, h. az elkövetkezendő 2 hétben valamikor eljönnek Újfehértóról, mert a férjének kiforrt a bora és abból nekünk feltétlenül kapnunk kell.:-) Várjuk őket szeretettel!!!
Minimanó függőleges állapotomban igen csendes, néha-néha jelzi csak, h. megvan, ha lefekszem, akkor viszont mindig rugdos rövidebb-hosszabb ideig. Na meg naponta legalább 1-2 alkalommal érzem, hogy csuklik. Olyan kis édes, alig várom már, hogy magamhoz ölelhessem. Főleg ahogy néztem ezeket a szüléses videókat... áh...mindegyiken elbőgtem magam. Annyira szeretném már én is magamhoz ölelni 10 másodperces Csöppségemet. A világ legszebb érzése lehet. Nagyon szeretném megtapasztalni....
Még átmentünk este  Zsuzsáékhoz Lala mikucsomagját átadni, amit nem is mi intéztünk, hanem Zsuzsa, mert ő jobban tudja milyen játék lenne jó a Kicsinek. Még Zsuzsától megkaptam a kórházi csomagomból hiányzó Tena ladyt (neki megmaradt sok, így nem vettem) és mellszívót is. Így elmondhatom, h. útra készen állok, persze még nem szeretnék indulni a kórházba.
Mivel a megszokott fotóshelyemet elfoglalták Milu lomjai, így új a helyszín, mégpedig a konyha másik szeglete. A padló is retkes, én is szét vagyok csúszva, de mentségemre szolgáljon, h. már nem úgy mennek a dolgok, mint terhesség előtt:-)





33.hét:
http://www.pampers.hu/hu_HU/pregnancy-calendar/33-hetes-terhes 

LAPZÁRTA UTÁN ÉRKEZETT (23:40):
Kiváncsiságból megnéztem a nyelvvizsgakódommal az oldalt, ahová elvileg 1 hónapon belül felteszik az eredményt. Gondoltam, hogy kivárják a végét, vagyis dec. 17-e körüli dátumra saccoltam, erre meglepve tapasztaltam, hogy fel volt vezetve az oldalra a minősítés.
Pici Kincskabalám mégiscsak szerencsét hozott nekem, mert megvan az angol felsőfokú szóbeli nyelvvizsgám! Tényleg nem gondoltam volna, h. sikerül, a rettegett hallott szövegértés épphogy határon van, de a beszédkészségnél még egész jó pontokat kaptam, szinte hihetetlen!!! Annyira örülök! És remélem jól is láttam, h. megfeleltem a követelményeknek. Holnap reggel Milánnal is megnézetem a biztonság kedvéért.
És hát igen. A 3. próbálkozásom volt ez a szóbelivel. Szégyen ez a sokadik kísérlet egy német nyelvtanártól, abban viszont megerősít, h. jobban kellene bíznom magamban és nem kellene annyira kishitűnek lennem, mert a kudarcaim 90 %-át önbizalomhiányommal idézem elő.
És hát, el ne felejtsem említeni, hogy a 3-as szám tényleg az én kedvencem. Ezek után meg főleg!

2 megjegyzés:

  1. Éljen,sikerült!!!N agyon büszke vagyok rád!!!
    A képek szuperek, főleg a tiéd, tiszta PocakPanna vagy már :) Ja,és nem csak terhesen imádlak :)

    VálaszTörlés
  2. Kösziköszi! Én is imádlak!:-)

    VálaszTörlés