2012. november 24., szombat

Megszületett???

Vigyázat, a bejegyzés címe szándékosan félrevezető:-) Hát na... ilyen kis gonosz vagyok én. Merthogy a születés csodája egyenlőre "csupán" Kiscsibénk nevére vonatkozik... 
És persze nem véletlenül szerepel 3 kérdőjel is a cím végén, merthogy döntésünk egyenlőre kb. 90 %-os. 
Elmondhatom, hogy maradtunk az eredeti verzió(k)nál, bár sokat agyaltunk - főleg én - más változatokon. 
De most már végképp döntés elé állítottam Milánt, merthogy már nagyon ideje lenne így a 8. hónap környékén végre nevén nevezni Kisdrágánkat és nemcsak Picurka, Kislány, Csöppség és hasonló snassz megszólításokat ráaggatni szegénykére. 
Az eredeti és remélhetőleg végleges verzió a következő lesz: 
SZEKERES ABIGÉL MAJA
Feltéve persze, ha legalább apasági nyilatkozat lesz, de gondolkodom, hogy bosszúból - mivel eddig házassági ajánlat nem történt - nem íratom alá a dokival a kérelmet a nyilatkozathoz, így vezetékneve az enyém lesz:-))) Jó, persze, hogy viccelek.
Legalább azt kiharcoltam, hogy az Abigél legyen első keresztnév, mert hát a Maja Abigél változatnál két 'a' betű volna egymás mellett és az nem túl szerencsés (de lehet, hogy ez csak egy gagyi kifogás, hogy az én akaratom érvényesüljön inkább:-)). 
Bár a kettős keresztnévnek nem vagyok híve, kénytelenek voltunk így megállapodni, mert nincs teljes egyetértés.
Miért Abigél? 
Mert 
-gyönyörű és ritka név
-jelentése: 'az apa öröme' (és nomen est omen)
-jól illik a Szekeres vezetéknévhez
-elég komoly név pl. egy doktor titulushoz:-)
-becézése: Abi, Bibi
-egy kis szóvicc is eszembe jutott a névvel kapcsolatban: ha lesz egy jóravaló fiú, aki komolyan udvarol majd hercegnőnknek, de verbálisan szereti a lazaságot, így fogja bemutatni a szeretteinek, barátainak imádott  kislányunkat: Ő a bigém, Abigél:-)))
(- Szabó Magda 'Abigél' c. regénye kevésbé nyomott a latban, bár szerettem azt a könyvet)
Miért Maja? 
-mert Milánnak ez a név tetszik
Miért tetszik ez a név Milánnak? 
Mert
-cuki
-már külön becézésre nincs szükség
-a 'Maja a méhecske' egy kedves kis mese volt 
-elég helyes kis név ha valamilyen tüneményes foglalkozása lesz pl. nővérke:-))
:-)))) ennyit az érvekről.
Azért leírom még azokat a neveket, amik még esetlegesen szóba jöhettek (volna): 
Milunál: Aisa
Nálam: Aletta, Amira, Babett, Bianka, Ditta, Emma, Kitti, Lilla, Leila, Norina, Odett, Szonja, Zara, Zita, Zoé
Amennyiben fiúnevet is meg kell adni a szülőszobán - bízva abban, hogy tuti nem fiú érkezik - a Milán keresztnév lesz beírva, mert nem igazán találtunk olyan fiúnevet, ami elnyerte volna mindkettőnk tetszését. 
Természetesen továbbra sem vagyok híve a "fiút nevezzük el az apja után'-rögeszmének, csakis azért mentem bele, mert már 2 doki is kisleányt jósolt, így elég kicsi az esélye, h. a Milán név klónozódjon. :-) Persze nem mintha nem tetszene. De Szekeres Milánból egy is elég:-)))
Szóval kicsi Kincsünk, Bibikénk vagy Majánk, tudjuk, hogy bárhogyan is nevezzünk, szeretnivaló személyiségeddel elbűvölsz majd mindenkit! Szeretünk!

3 megjegyzés:

  1. Szuper!!!!Pont így gondoltam én is !!!!

    VálaszTörlés
  2. szép nevet választottatok:)Az Abigél tényleg olyan elegáns, a Majára meg nincs jobb szó a cukinál:)

    VálaszTörlés