2012. november 17., szombat

4D

Szövegesen csak annyit, h. kissé csalódás volt a tegnapi 4D-UH, mert arra számítottunk h. sokkal élesebb, kiforrottabb képeket tudunk majd magunkénak pici Kincsünkről, ha már a 30. hétnél tartunk, amikor is nagyobb, húsosabb a baba. A doki azzal magyarázta ezt, hogy mivel medence végű fekvésben van Csöppségünk, így nem lehet olyan szép képeket csinálni. Hát... most erre mit mondjak?: Nem hiszem el. 
Mindegy, azért gyönyörködtünk persze Picuriban, járt keze-lába, amit nagyon nem is éreztem a hasfalamon keresztül. 
Kicsit szégyenlős volt most a Kisasszony, nem bizonyította, h. még mindig lány, illetve kezét az arcára,homlokára tette, sőt, volt pát perc, amikor a köldökzsinór az orra alatt húzódott, mint valami kis kackiás bajusz. A doki ezen jót mulatott, én inkább ideges voltam, mert annyira bíztam benne, h. semmi nem zavar majd be a képekbe. És mikor a doki azt mondja, h. jé, olyan, mint egy kis huszár a köldökzsinór-bajusszal, na akkor bepöccentem, persze próbáltam jópofát vágni a hülye poénjaihoz.:-) 
Láttuk a kis tappancsát is, felemelte az arcához, kivehető volt az 5 lábujj. Olyan szép kis lába van:-) A másik lábikóját maga alá gyűrte, a kezét meg állandóan tette valahová:-) Mintha mosolygott is volna egyszer-egyszer, szóval nagyon édi volt. A doktor úrtól a végén megkérdeztem, mikor már a leletet írta, hogy meg tudja-e mondani kb. hány gramm lehet Édibébink. Tanakodott magában majd elmondta, h. olyan 1900 gr. MICSODA??? 1900 g? - Hát igen, nagy baba.... - mondta. Úúúristen. Akkor mennyivel fog születni?Én természetes úton akarok szülniiiiiii! Jó esetben van még 6-7 hetem, addig még mennyit fog nőni és hízni... Bár Milu és én is 3,5 kg felett voltunk anno...
Dolgunk végeztével hajtottunk haza(kész lett az autó is, hála öcsém(nek és a ) haverjának.) Az jó volt, h. most nem vártunk a dokira sokat, 2 páciens volt előttünk, pedig most kajából is betáraztunk, ha hosszasra nyúlna a várakozás.
Persze 1. dolgom volt utánanézni a neten a magzati méreteknek (amik teljesen megfelelnek az adott kornak) és súlynak. Próbáltam lenyugodni és arra gondolni, h. a doki is tévedhet:-)
A védőnőmnek írtam egy üzenetet ma, hogy nyugtasson meg, ugyanis a köldökömnél észrevettem egy  kb. 2-3 cm sugarú kékes kört. Próbáltam a neten utánanézni, decsak egy fórumot találtam, ahol az egyik csaj arról ír, h. a has túl hirtelen feszült ki és ha ott eddig zsír volt, mostmár láthatóak az az alatti erek.
Remélem, h. ez húzódhat a háttérben. Ha nem kapok választ, akkor hívom a dokimat.
Pici Kincsünk! Szeretünk és nagyon várunk, Ducika!








Ja, ha már így belelendültem az írásba, akkor megemlítem, hogy voltam ma nyelvvizsgázni. Sok leütést nem érdemes pazarolnom rá. Tök jó témák voltak, semmi nehézség, mégis úgy le voltam fagyva, hogy nem sok minden okos hagyta el a számat. A csaj, aki vizsgáztatott, kedves, türelmes volt, érthetően beszélt. Na majd kiderül. Nem roskadtam össze a tanulásban most sem (az utolsó 2 napot húztam meg csak), így csak magamnak köszönhetem, ha nem fog sikerülni.
Picurka is érezte a vizsgadrukkot, egész nap lomolt odabent, őt vittem el kabalának, annyiban szerencsét hozott, hogy jó témákat kaptam, húztam, de a többi már a hülye anyján múlt... úgyhogy Kicsim itt kérek elnézést, ha szégyent hoztam Rád. De túl vagyok ezen is és végre 100%-ban koncentrálhatok Rád és a ház rendbetételére végre (miután apa méltóztatik elfogadni a "már csak egy kis híja van - fejezd már be"- könyörgésemet).
Még annyit, hogy ma egy falubeli srácot hívott Milán reggel, h. segítsen kicserélni a bejárati ajtót, még a nyáron vettünk egy újat. Olyan jó lett, úgyhogy lassan-lassan tényleg megszépül az egész lakás. Szeretem.

3 megjegyzés:

  1. Szépséges pofija van kisasszonynak !

    VálaszTörlés
  2. http://kicsizita.freeblog.hu/archives/2009/07/10/Pocaklako_Zitababa_parameterei/
    Sajnos a dokid macskakaparását nem tudom kiolvasni, de Zizinek 31 hetesen már a feje is jóval nagyobb volt :) Úgyhogy no para,drágám! Hidd el, úgy sem marad benn :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cukker a kiscsaj:)
    Fábiánt ne vedd a szívedre, ő ilyen sajátos humorral (mindkét lányom nála született), emlékszem mikor egyiküknél magyarázkodott, hogy hát még kicsike és kicsit ufó a kinézete, erre a párom közölte, hogy semi gond, szereti a sci-fi-ket. Ami a súlyt illeti, hááát +- fél kg nála belefér, a második lányomnál közlte, hogy itt a hasfal vastag, meg szerinte kicsike. Aztán legnagyobb megdöbbenésére kenterbe verte a nővérét, csupán annyi oka volt, hogy az ő 55cm-vel elszámolta a súlyát a doki.
    Jham és Zizinek a készlet nagyon szuper.
    Pusza Lili

    VálaszTörlés