2013. január 20., vasárnap

Változott a program

Nyugi, még semmi extra... Pedig már nem bánnám, de ha eddig jó volt Csöppségnek odabent, akkor már én azt mondom, várja meg a 23-át, annál is inkább, mert a Suttogó c. könyvnek addig a végére kellene érnem... Mégiscsak úgy kért a dokim, hogy mivel ma ő az ügyeletes és a hétvége amúgy is nyugisabb, vonuljak be a kórházba ezen a napon. Próbáltam minél több dolgot elrendezni, hogy az itthon maradottaknak minél kevesebb feladata legyen.
A kórházból már csak az egészséges, gyönyörű  Kislányunkkal vagyok hajlandó hazajönni!
Valószínűleg online formában nem leszek elérhető a következő pár napban.
Életemben először boldogan megyek a Megyeibe, szem előtt tartva egy csodás célt, fájdalmat, negatív gondolatokat leküzdeni igyekezve csakis életem legszebb pillanata lebeg a szemem előtt. Így KELL lennie.
Kisbabám. - Mert megérdemlem.
Puszi mindenkinek!

Ez a dal sok erőt ad most nekem... 
http://www.youtube.com/watch?v=5c65mdy7EYE

3 megjegyzés:

  1. Ide is leírom, hogy 2013.január 20-án 23 óra 08 perckor megszületett Abigél Maja, egy csodaszép hajasbaba! Egészséges, tündéri kisgombóc.Isten hozott drágaság!!!

    VálaszTörlés
  2. Ahham és anyuka még azt írta az nap délelőtt, hogy semmi extra :)

    VálaszTörlés
  3. Hát igen...:-) Az élet útjai kifürkészhetetlenek:-)

    VálaszTörlés